Известие

Collapse
No announcement yet.

Три месечен проблем и все още не разрешен !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не, отвори главата, смени няколко клапана, другите ги напасна и си дойде компресията. Сега приоритет ми е откриването на проблема с misfire-те, не компресията.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
      Не, отвори главата, смени няколко клапана, другите ги напасна и си дойде компресията. Сега приоритет ми е откриването на проблема с misfire-те, не компресията.
      Ми то от проблем с клапаните може да има мисфайъри
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Ми то от проблем с клапаните може да има мисфайъри
        Да, може, но трябва да запише грешка за misfire само на 2-ри цилиндър, а компютъра записва грешки и за другите 2 цилиндъра които имат нормална компресия.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #19
          Въпросът е как комп-ът "разбира", че се е случил мисфайър? Сигналът от Knock сензора ли се използва? + моментът на получаване на вибрацията ?
          '05 166 V6
          '98 156 2.0 TS ex ...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
            Въпросът е как комп-ът "разбира", че се е случил мисфайър? Сигналът от Knock сензора ли се използва? + моментът на получаване на вибрацията ?
            Ми нали е затова този детонационен датчик,обаче е един за 3 цилиндъра,записва грешка според това от кой цилиндър е чул най-силен звук.Доста коли записват мисфайър на един цилиндър и още една грешка за безразборни детонации
            Last edited by Mury; d.m.y г., 12:33.
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              Според повечето писано по въпроса за мисфайърите те се регистрират при колебанието в честотата на въртене на двигателя - т.е. по датчика на К.В.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #22
                Точно така. Missfire e система която следи скоростта на всяко бутало (общо казано). Детонационния контрол няма общо с тази функция. Който цилиндър даде по-ниска скорост там записва Missfire. Това говори, че конкретния има проблем с работния такт. Това може да са: ниска компресия, проблем с ижектор, проблем с искрата (включително и грешно подбрани свещи), масло в цилиндъра.
                Last edited by oem; d.m.y г., 19:16.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Точно така. Missfire e система която следи скоростта на всяко бутало (общо казано). Детонационния контрол няма общо с тази функция. Който цилиндър даде по-ниска скорост там записва Missfire. Това говори, че конкретния има проблем с работния такт. Това може да са: ниска компресия, проблем с ижектор, проблем с искрата (включително и грешно подбрани свещи), масло в цилиндъра.
                  1.Инжекторите са проверявани - пръскат перфектно и освен това са разменени м/у левия и десния ред цилиндри - ефект никакъв
                  2.Свещите са нови - оригинални NGK
                  3.Всички кабели на инжекторите и бобините са премерени - няма прекъснали или окислени
                  4.Една от бобините е нова, а останалите са разменени от десния ред цилиндри - ефект никакъв
                  5. І-ви и ІІІ-ти цилиндър са с нормална компресия. Защо записва грешка и за тях?
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                    1.Инжекторите са проверявани - пръскат перфектно и освен това са разменени м/у левия и десния ред цилиндри - ефект никакъв
                    2.Свещите са нови - оригинални NGK
                    3.Всички кабели на инжекторите и бобините са премерени - няма прекъснали или окислени
                    4.Една от бобините е нова, а останалите са разменени от десния ред цилиндри - ефект никакъв
                    5. І-ви и ІІІ-ти цилиндър са с нормална компресия. Защо записва грешка и за тях?
                    Начи пренебрегваш всичко което си чел в тая тема и се замисли какво е общото в датчиците само за тези 3 цилиндъра и ще си отговориш Ама наистина не гледай кой кво пише, да не се налага да ги коментирам
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Ламбди 2 бр.?
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Ми нали е затова този детонационен датчик,обаче е един за 3 цилиндъра,записва грешка според това от кой цилиндър е чул най-силен звук.Доста коли записват мисфайър на един цилиндър и още една грешка за безразборни детонации
                        Грешка сори за подвеждането...................обърках се уеко.........
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #27
                          Въпросната кола работеше перфектно като беше внесена. Сменяхме и съединителя. Стоя няколко дни при мен, палена е и е местена из двора на сервиза - не е имала никакви проблеми.Човека си я взе - кара я 2 -3 дни. Никакви проблеми. След това и изми мотора преди да я остави на салона и оттогава започнаха ядовете с нея. Обади ми се да ми каже че е станала така след миенето на мотора но не е искал да я гледаме - мислеше си че ще изсъхне
                          Last edited by pininfarina; d.m.y г., 18:38.
                          sigpic
                          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                          Comment


                          • #28
                            Е явно още има да съхне. До тук за 4-5000км не е изсъхнала.

                            Тези дни ще пробваме със смяна на двете сонди да видим какво ще стане.
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #29
                              За момента всеоще нищо!!!

                              Пробвах със смяната на ламбда сондата/ тази за 1,2,3 цилиндър/ ефекта беше нулев!Целият сноп с кабели по мотора беше разплетен и прегледан / този на долната букса на мотроника, всички кабели към бобини, инжектори /! Измерихме налягането на горивото и в двата рейла/ когато запалиш стои на 2 bar и сменя 1.6 bar след като поработи малко остава на 1.6 /! Свалих свещите 1-ва и 3-та изглеждат еднакви 2-ра беше леко по тъмна/ размених 2-ра и 3-та/!
                              Въпроса ми е следния когато ламбда интегратор 1 започва да показва -7 и така -15 сместа започва да обеднява или обогатява! Ламбда интегратор 2 в повечето случай е с полужителни стойности при него обеднява или обогатява сместа! Когато Open Canister в параметрите е отворен на 5% мотроника записва misfire, а когато е на 25% , 35% , 45% , 50 % отворен няма misfire защо !?

                              Въпрос към колегата ,, Pininfarina '' !!!

                              Казваш че сте сменили съединителя на колата при вас !? Въпроса ми е следният, повечето сутрин педала на съединителя е значително по твърд и след когато поработи малко се оправя и се натиска с лекота !? След това караш си на градско и сменяш доста често предавките и малко преди долно полужение на педала се усеша как прещраква / вседно се обръща слънцето на притискателния диск / !
                              Интересува ме каква марка съединител сложихте и сменен ли е аксиялният лагер на съединителя! И още нещо ако не те затруднявам 5-та и 6-та скорост заяждаха на колата имаш ли някакво наблюудение над това !
                              Thanks a lot !
                              Last edited by 3-16; d.m.y г., 13:40.
                              Статус - Диагноза и подарък бяла риза с коланчета

                              Comment


                              • #30
                                Колега. Налягането на горивото трябва да бъде 3.0 бара точно. Какво е това 1.6 и защо си го приел за нормално? Това е твърде ниско налягане.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X